فرم قرارداد

قرارداد طراحي اختصاصی وب سايت

اين قرارداد مابين  شرکت كه از اين پس به آدرس اينترنتي  www..com  به عنوان سفارش دهنده شناخته مي شود به نشاني: تهران  و شماره تماس:و از طرف ديگر شركت تخشا پیشرو سایه پارس پدید آورنده سایت به نشاني اینترنتی: www.jait.ir  و شماره تماس 09120682401 منعقد مي گردد و طرفين با امضاء اين قرارداد خود را ملزم و متعهد به رعايت اجراي كامل و تمام مفاد آن مي دانند.

ماده 1-  موضوع قرارداد

اجراي پروژه طراحي وب سايت ( پويا ) صادرات محصولات کشاورزی تحت عنوان طراحي وب سايت ( چند زبانه).

ماده 2-  مدت انجام قرارداد

مدت انجام موضوع اين قرارداد  یک ماه بوده و از تاريخ  3/10/96  شروع و در تاريخ  3/11/96 خاتمه مي پذيرد.

تبصره 1: پدید آورنده سایت مكلف است طرح را در زمان پيش بيني شده اجراء نمايد. تمديد مدت اجراي طرح تنها در صورتي مقدور است كه پدید آورنده سایت طرح دلايل و مدارك موجهي ارائه نمايد و سفارش دهنده ( آقای …) رسيدگي لازم را انجام و عذر پدید آورنده سایت را در خصوص تاخير موجه تشخيص دهد. در اين صورت در طول مدت اجراء فقط يك بار طول مدت اجراء قابل تمديد بوده و به مدت طرح افزوده خواهد شد.

ماده 3- تعهدات طراح وب سايت ( جعفر عالی نژاد )

1-3 ) انجام فعاليتهاي طراحي مرتبط با موضوع اين قرارداد توسط طراح و پذيرش مسئوليت كمي و كيفي و انجام بموقع پروژه.

2-3 ) رعايت امانت و حفظ اموال و مداركي كه  داده های سایت می باشد در اختيار طراح قرار مي دهد و استفاده بهينه از آن براي انجام موضوع قرارداد.

3-3 ) عدم ارائه اسناد و مدارك و اطلاعاتي كه به مناسبت انجام طراحي كسب مي نمايد به اشخاص حقيقي يا حقوقي غير، اسناد ومدارك و اطلاعاتي كه بمناسبت انجام طراحي كسب مي گردد بعنوان امانت نزد طراح بوده و حق ارائه آن را به اشخاص حقيقي و حقوقي غير ندارد مگر با كسب اجازه كتبي از آقای … در غير اين صورت جهت استيفاي حقوق خود ادام قانوني عليه طراح معمول خواهد داشت.

4-3 ) طراحي و پياده سازي كافي در چهارچوب اصول و موازين علمي( استاندارد) و رعايت اصول طراحي در انجام پياده سازي موضوع قرارداد.

6-3 ) شرکت … نمي تواند پيمان را كلا يا جزاً به غير واگذار نماييد.

7-3) شرکت … نمي تواند تا مدت گارانتي و پرداخت مبلغ قرارداد پشتيباني سايت را به غير واگذار كند.

  • طراحی سایت برحسب درخواست و نیاز صادرات محصولات کشاورزی بصورت اختصاصی نوشته می شود که در 16 صفحه پروپوزال بصورت مکتوب نوشته شده است.
  • برای بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل ما دو ماه سئو سیستم را انجام می دهیم.
  • بعد از دریافت تمام هزینه های سایت پسورد سایت تحویل داده می شود و هرگونه برداشتن پسورد سایت شما با استفاده از کی لاگر و مهندسی اجتماعی بر عهده سفارش دهنده سایت هست.
  • امنیت سایت نسبی هست و اگر مایل به امن کردن 90% هستید باید لایسنس اصلی خریداری کنید.
  • بدلیل حق کپی رایت ما مدلی نزدیک به طرح هایی که خواستین را انجام می دهیم.
  • پس از اتمام مدت گارانتی که دو ماه است، امکان تمدید پشتیبانی به صورت سالیانه با پرداخت 25% مبلغ کل قرارداد ممکن خواهد بود. همچنین خدمات پس از فروش هر محصول تا 5 سال پس از تحویل آن ارائه خواهد شد. (و هزینه هاست و دامنه جدا است که باید تمدید بشود)

ماده 4- نوع وب سايت  

وب سايت www..com  به صورت پویا طراحي شده است و قابليت هاي وب سايت بانك اطلاعاتي را دارد لذا در صورت درخواست طراحي های بیشتر بايد مبلغ جداگانه پرداخت گردد.

ماده 5- مبلغ قرارداد

مبلغ كل اين قرارداد 46.900.000 ريال است. ( طبق تعرفه قانوني طراحي وب در سال 1396) البته تعرفه سايت به صورت توافقي با تخفیف ویژه انجام گرفته شده است و مبلغ طراحي سايت 36.900.000 ریال است. امید است تا ما را در طراحی های بیشتر سایت یاری فرمایید.

ماده 6-  مراحل پرداخت

1- مبلغ  6.900.000 ريال به عنوان پيش پرداخت پس از تاييد پيش نويس طرح و امضاء قرارداد، قابل پرداخت مي‌باشد.

2- مبلغ 15.000.000 ريال در تاريخ 10/12/96 پس از ارائه گزارش اول طراحي و تاييد سفارش دهنده

3- مبلغ 15.000.000 ريال در تاريخ  13/12/96  پس از ارائه گزارش تحويل و آغاز گارانتي و تاييد سفارش دهنده

4- مبلغ 50.000.000 ريال در تاريخ 10/12/96  پس از ارائه دو نسخه گزارش نهايي  طراحي و  مورد تاييد سفارش دهنده و شروع سئو یک ساله و همچنين ارائه گزارش نهايي بصورت نوشتاري و همين طور فايل نرم افزار Word يا ‍PDF ارائه كند.

5- مبلغ 10.000.000 ريال در تاريخ  10/12/96 هزینه لازم برای خردید قالب و پلاگین های اورجینال برای امنیت بالا و بروز رسانی خودکار بر عهده سفارش دهنده می باشد.

پس از دریافت مبالغ در پشت قراداد رسیدی مبنی بر واریز ثبت می شود.

شماره کارت ملت به نام جعفر عالی نژاد: 1541-9014-3377-6104

ماده 7-  تعهدات اصلي سفارش دهنده

تسليم مدارك مورد نياز طراحي وب سايت به طراح و پرداخت مبلغ قرارداد.

ماده 8– حل اختلاف

در مواردي كه براي طرفين اين قرارداد در تعبير و تفسير و يا اجراي كامل يا قسمتي از قرارداد اختلاف نظري حادث گردد، موضوع توسط حكم (داور) مرضي الطرفين شرکت … و ما بررسي و تصميم آن براي طرفين لازم الرعايه مي‌باشد.

ماده 9  حقوق مالكيت مادي و معنوي:

كليه حقوق مادي، علمي و معنوي طرح متعلق به شرکت ….  مي باشد و پدید آورنده سایت و همكاران پس از كسب اجازه از سفارش دهنده مي توانند از نتايج مذكور استفاده نمايند.

ماده 10- اصلاحيه، متمم، مكمل يا تغيير

هرگونه اصلاح يا تغيير در موادي از اين قرارداد و پيوست هاي مربوطه و يا نياز به الحاق هرگونه متمم يا مكمل به قرارداد و پيوست ها، صرفاً با جلب توافق طرفين قرارداد ميسر خواهد بود.

ماده 11– فسخ قرارداد

فســخ يك جانبه قرارداد از سوي هريك از طرفين قرارداد به جزء موارد ذكر شده در تبصره 1 اين ماده و ماده 12 قابل پذيرش نبوده و فسخ قرارداد به غير از موارد قانوني و مورد مذكور در ماده 5، امكان پذير نيست.

تبصره 1: خروج از چارچوب پروژه، عدم گزارش پيشرفت كار و  عدم ارائه نسخه نهايي كار در زماني پيش بيني شده و  همچنين مشاهده و احراز هر اشكالي غيرقابل رفع در وبسايت طراحي شده، علاوه بر ايجاد حق فسخ براي سفارش دهنده، طراح را مكلف به تأمين كليه خسارت هاي مالي و غير مالي با تصميم داور مي نمايد. درصورت عدم تمكين طراح،‌ سفارش دهنده حق دارد خسارت وارده را به هر طريق كه مصلحت بداند تأمين و وصول كند.

ماده 12- شرايط خاص

در مواردي كه به علل ناشي از شرايط قهري (شرايط خاص) كه رفع آن خارج از حيطه توانايي و اقتدار طرفين قرارداد باشد و انجام بخشي از قرارداد ويا تمام آن غيرممكن گردد، هر يك از طرفين مي توانند قرارداد را فسخ و مرتب را  به صورت كتبي به ديگري اطلاع دهد. در صورت فسخ قرارداد قبل از خرید هاست و دامه و پلاگین و… هيچ يك از طرفين حق مطالبه خسارت وارده را نخواهد داشت ولی اقدامات پس از فسخ، بعد از خرید هاست و دامنه و پلاگین و قالب تسويه حساب با توافق طرفين صورت مي گيرد.

ماده 13- آدرس

آدرس قانوني طرفين، همان نشاني مندرج در  قرارداد بوده و در موارد لزوم  و به منظور ابلاغ مكاتبات مورد استناد خواهد بود و در صورتيكه در طول مدت قرارداد نشاني متعاقدين تغيير يابد، طرفين بايد رسماً و كتباً مراتب را به يكديگر ابلاغ نمايند و تا قبل از ابلاغ رسمي، نشاني قبلي معتبر خواهد بود.

ماده14- گارانتي و پشتيباني سايت

سايت شرکت … به مدت 2 ماه گارانتي از طرف طراح مي باشد. جهت انجام فعاليت هاي پشتيباني و تغییرات بعد از مدت گارانتي سفارش دهنده بايد قراردادي جهت خدمات پشتيباني مديريت وب سايت با طراح و يا با هر كس ديگر منعقد كند.

ملاك انجام كامل موضوع قرارداد اين است كه وب سايت از كيفيت مناسب با نظر نماينده سفارش دهنده برخوردار بوده، عاري از نقص، همه بخش هاي آن قابل استفاده و دسترسي باشد و وب سايت با استفاده از همه Web Browser ها مختلف و موبایل قابل مشاهده است و در مدت زمان گارانتي هيچ خطايي در آن ديده نشود.

ماده 15- قانون حاكم بر قرارداد

اين قرارداد از هرنظر تابع قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشد.

ماده16- نسخه هاي قرارداد

اين قرارداد در 16 ماده، يك پيوست، به زبان فارسي و در دو نسخه تنظيم گرديده و كليه نسخه هاي آن داراي اعتبار يكسان و برابر مي باشد. كليه نسخ اين قرارداد و تبصره هاي ذيل آن در تاريخ 29/10/96 امضاء متعاقدين رسيده و طرفين با امضاي اين قرارداد، خود را متعهد و ملزم به اجراي كليه مفاد آن و پيوست هاي مربوطه مي‌دانند./

نام ونام خانوادگي مدير پروژه  (سفارش دهنده)          نام شاهد            پدیدآورنده سایت

مهر و امضاء                               امضاء                      مهر و امضاء